Informacja w sprawie programu „Dobry Start” - 300+

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2021r. świadczenie z rządowego programu „Dobry Start” czyli tzw. 300+ na rok szkolny 2021/2022 będzie obsługiwane i wypłacane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych,

Wnioski można składać tylko drogą elektroniczną:

1. na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: www.zus.pl

2.przez bankowość elektroniczną

3. na portalu empatia.mpips.gov.pl

WAŻNE !

Jeśli nie masz profilu PUE, przyjdź na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy go dla Ciebie.

Zapraszamy na spotkanie z pracownikami ZUS, którzy pomogą w złożeniu wniosku o 300+ i założą profil na PUE w następujących terminach:

14 lipca 2021r. (środa) - od 9:00 do 11:00 w świetlicy w Sowach

od 11:30 do 13:30 w świetlicy w Osieku

15 lipca 2021r. (czwartek) - od 9:00 do 11:00 w świetlicy w Chojnie

od 11:30 do 14:00 w świetlicy w Pakosławiu

Do założenia profilu na PUE proszę przygotować następujące dane:

- adres mailowy
- nr telefonu
- hasło minimum 8 znaków – duże litery, małe litery, cyfry i znak specjalny
- dowód osobisty

Do wysłania wniosku o 300+:

- PESEL dziecka i swój
- nazwa i adres szkoły
- nr rachunku bankowego

Według nowych zasad wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej na wskazane konto bankowe.

Więcej informacji na stronie gops pakoslaw lub pod nr telefonu 65 5478612.
Infolinia ZUS 22 290 22 02, e-wizyta w ZUS przez internet: www.zus.pl/e-wizyta