W związku z ogłoszeniem naboru do konkursu dla projektu „Granty PPGR” – Wsparcie dzieci, wnuków oraz prawnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym, Wójt Gminy Pakosław zaprasza uprawnione osoby (dzieci, wnuki, prawnuki byłych pracowników PGR) do wzięcia udziału w naborze.

Celem konkursu jest wsparcie uczniów szkół podstawowych oraz szkół średnich, także tych, którzy osiągnęli pełnoletność, z rodzin popegeerowskich poprzez przekazanie im sprzętu komputerowego wraz z ubezpieczeniem lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach także z dostępem do Internetu.

Wsparcie skierowane jest do uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału
w programie:

  1. są dzieckiem / uczniem pełnoletnim zamieszkującym Gminę Pakosław, w której funkcjonowało niegdyś Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej,
  2. są dzieckiem / uczniem pełnoletnim, będącym członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. dzieckiem, wnukiem, prawnukiem) osoby, która pracowała w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej i zamieszkiwała w miejscowości objętej PPGR,
  3. są dzieckiem / uczniem pełnoletnim, który nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w 2020 i 2021 roku), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

Na każde dziecko w rodzinie należy złożyć osobne oświadczenie.

Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest m.in. złożenie przez opiekuna prawnego dziecka lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność, stosownego wniosku (załącznik nr 1) oraz oświadczenia (załącznik nr 2a lub 2b) wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3a lub 3b), które będą podstawą do złożenia przez Gminę wniosku konkursowego w ramach projektu „Granty PPGR”.

UWAGA!

Do w/w oświadczeń prosimy dołączyć również dokumenty (np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument) potwierdzające fakt zatrudnienia w danym PGR, co znacznie ułatwi procedurę weryfikacyjną umożliwiającą pozyskanie Grantu przez Gminę Pakosław.

W przypadku braku dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia krewnego w PGR, Wnioskodawca zobowiązany jest do uzupełnienia braku w terminie 30 dni od dnia złożenia oświadczenia.

Niezbędne dokumenty można składać w sekretariacie Urzędu Gminy Pakosław, ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław do dnia 28 października 2021 roku, do godziny 15:00.
Wnioski dostarczone po tym terminie nie zostaną uwzględnione w naborze.

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące konkursu dostępne są na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Wzory dokumentów można otrzymać w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pakosław lub pobrać ze strony www.pakoslaw.pl

UWAGA!

Niezbędne dokumenty można składać w sekretariacie Urzędu Gminy Pakosław, ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław do dnia 03 listopada 2021 roku, do godziny 15:00.

 



Załączniki: