Gmina Pakosław zwraca się z prośbą o uzupełnienie dokumentów przez osoby wnioskujące o przyznanie sprzętu komputerowego w ramach „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR”. 

Centrum Projektów Polska Cyfrowa nałożyła na gminę obowiązek uzyskania dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach Wnioskodawców.
W związku z tym prosimy o:
1) przedłożenie kopii dokumentów potwierdzających pracę krewnego w PGR (np. świadectwa pracy, umowy o pracę, legitymacji ubezpieczeniowej, zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie Rp-7, dyplomów, odcinków od wypłaty,
dokumentów z innych instytucji publicznych) oraz zamieszkiwania krewnego w miejscowości lub gminie PPGR.
2) przedłożenie kopii dokumentów potwierdzających pokrewieństwo w linii prostej pomiędzy uczniem, wnioskodawcą, a osobą pracującą w PGR (np. akty urodzenia, akty małżeństwa, wgląd do dowodu osobistego wnioskującego itp.).

W przypadku, gdy wnioskodawca złożył już w Urzędzie kopie w/w dokumentów, nie ma potrzeby uzupełnienia oświadczenia.
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.12.2021 r. do godz. 16.00.

Brak możliwości zweryfikowania złożonych przez Państwa oświadczeń, zgodnie z wytycznymi Centrum Projektów Polska Cyfrowa, może stanowić powód wykluczenia Beneficjenta z udziału w Programie.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 65 54 78 332.