Od 1 grudnia 2022 r. wdrożony został System Informacyjny o Dostępie do Usług Stacjonarnego Internetu Szerokopasmowego, który jest dostępny pod adresem https://internet.gov.pl/. Na w/w stronie możliwe jest zgłoszenie pustostanów oraz zapotrzebowanie na Internet. Zgłoszenie pustostanów umożliwi prawidłowe zaplanowanie inwestycji publicznych na projekty budowy sieci szerokopasmowych dofinansowanych ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy oraz Krajowego Planu Odbudowy. Jesteś właścicielem, zarządcą lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości, w której nie są dostępne usługi internetowe? Wystarczy, że na stronie https://internet.gov.pl/ zalogujesz się przez login.gov.pl i zgłosisz zapotrzebowanie na Internet szerokopasmowy. Twoja wiadomość trafi do usługodawców, którzy określą możliwość podłączenia usług w Twojej okolicy.

 

 

Julia Szymańska

 



Załączniki: